Nacka forum :D

Är typ tvingad av söta Ebba att blogga xd Haha, iaf idag så åkte jag och sandra till nacka forum :D Fast Sandra tappade bort sin plånbok :/ Den va helt borta, den kanske blev stulen? läskigt... iaf köpte en tröja och sims 3 medeltiden-pirater och adel :D ska bli fett kul att spela ;) nörd som jag är... Haha,ska typ fira pappa idag för han fyller år! ;D
Grattis bästa pappa! ♥
Haha hade ingen bättre bild xd Var för två år sedan då vi var i Estland med mormor och morfar och min morbror och hans fru och två barn :D Mysigt! Aja han längst till vänster är pappa ;) Sen är det jag och min syster i mitten :) haha ingen fin bild på mig...
En till bild från igår :)
Puss-Lisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0