Helgen:

Har ju vart i Jönköping med mitt handbollslag hela helgen, vi bodde på hotell och hade skitmysigt!
Det gick inte så jätte bra, vi åkte ut i kvartsfinalen mot Kroppskultur, domarna sög och vågade inte göra nånting typ mot andra laget ( deras tränare är dock också tränare för damernas landslag).
Annars har helgen vart rolig och hur mysig som helst! ♥
Idag har hag bara vart hemma och inte gjort nånting.. Skolan börjar imorrn , FML
Nu sitter jag och kollar lite kläder från hollister:
Jacka jag vill ha till typ våren/hösten!
Handbollslaget ♥
PUSS

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Snyggis <3

Nu har du chansen att bli DAGENS blogg hos mig, skulle verkligen vara sjukt kul om du ville vara med <3



PUUSS

2012-01-10 @ 07:42:59
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0