Sov gott ?

Ligger i sängen och har gått och lagt mig tidigt idag :))))) Efter skolan gick jag hem till Ronja, först gjorde vi lite no, sen kollade vi One Tree Hills och efter det så kollade bi på 90210 :D Sen åkte jag hem och åt middag och så duhsade jag och så var det hockey på tv så jag kollade lite på det ;) Idag skulle vi ju redovisa engelskan fast jag Ronja och Smilla behövde inte för vi hann inte + att vi typ inte kunde nånting :$ Imorrn är det träning direkt efter skolan -.- Pusssssss, bloggar från mobilen så jag kan inte lägga upp nån bild :((

Kommentarer
Postat av: Gisela<3

Fin blogg! :) hur många läsare?

2011-11-24 @ 14:53:44
URL: http://wgiselas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0