nacka forum :D

Kom typ precis hem från nacka forum vi var typ bara där en timme sen åkte vi till jysk och köpte en säng till mitt nya rum, så nu är det klart.. ska bara få igång tvn och så men pappa och johannes håller på med det nu :) Köpte en kofta från gina tricot :)
Igår gjorde jag inte så mycket, vi var hemma hos min farmor och farfar, alla kusiner (från pappas sida) var där och så fick jaf lite födelsedagspresenter, fick en filt av  farmor och farfar, presentkort på 300 av evy, lovisa och filippo och sen så ska jag få nånting mer fast senare av ida och gustav...
När jag kom hem så kollade jag på Victoria's Secret Fashion Show, så jäääävla grymt! ♥
------------------
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0