Nacka forum :D

Var tvungen att gå upp klockan 8 (!!!!!!!) idag :( Skulle ta en buss som gick 9.27 :)
Först åkte jag och Ida till forum och asså det var fett mycket reor och sånt, Men asså det var skit lite folk, typ inga helt tomt lixom! :) Efter typ 1,2 timmar blev det tråkigt så vi åkte in till stan och åt lunch där det var skit mycket folk, och så gick vi till Bik Bok där Idas syrra Anna jobbar och kollade och efter det så gick vi till gallerian och gick in på hollister och sen 'fikade' vi :)
Har haft fett mysigt idag och kul :D ♥ Köpte en klänning från Gina tricot som jag ska ha imorrn, 2 bhar och en morgonrock typ eller man kan tydligen ha det som kofta också, och sen lämnade jag tillbaka en kofta som jag fick i julklapp ;)
Ful bild på men bild på mig och Ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0