Juuuul

God jul allihopa! Lånade mammas mobil imorse och tänkte skriva ett inlägg men så gick det typ inte :( min dag har vart fett mysig, först kom mamma pappa och johannes (loke oxå) och sjöng för mig och så öppnade jag lite födelsedagspresenter och då fick jag en tv+ bioljud ( fast bioljuden fick jag senare som julklapp), sen fick jag en jätte söt kofta och ett vitt linne till och sen en parfym.. Och sen klockan tre kollade vi på Kalle anka :') efter det så åt vi, efter det så öppnade vi julklappar och då fick jag en pyjamas, kläder från hollister (!!) , en till kofta och sen ett lika dant vitt linne fast ett grått och till det linnet en stickad tröja, sen fick jag innerofflor.. Herregud vad långt, orkar inte skriva mer .. Kanske lägger ut en bild sen :)) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0