Foton :)

Var ju ute och fota så här kommer bilder:
Fyfan va fin Johanna äär ♥ Använde det här objektivet idag:
Det är canon ef 50 mm f/1,8, älskar den! ♥ Fick den av farmor och farfar :D
Fick även canon efs 55-250 mm f/ 4-5,6 IS:
Har inte testat den så mycket men helt sjukt bra zoom :D Fick av mormor och morfar och mamma och pappa ;) Några andra presenter jag fick:
parfymen till vänster fick jag av Cornelia och även ett manikyrset :D Det var asbra och parfymen luktar helt sjukt gott ! ♥
Fick även tre par örhängen+ ett halsband av min bästa syster och hennes pojkvän Mike♥
Jag fick ljus av mamma och pappa :D
en lampa av mamma och pappa:D
Fick en väldigt kul present av min storebror och hans flickvän Ida ;)
Det ser ut som ett objektiv men det är ett glas ;)
Jag fick även en biocheck, en fotobok, sand till en "vas" jag har, en filt till mitt rum, fotopapper, linnen, tights, ett wiispel, ett armband och av mina två små kusiner fick jag en teckning och ett armband som de hade gjort själva ♥ Men av min morbror och hans fru så har dom gjort att jag blivit fadder och ska ge 100 kr i månaden (de betalar de tre första) till ett projekt med en skola i Malawi :) Jag har alltid velat bli fadder så det var jättebra :D
Shiit va långt inlägg men men...
Puss-Lisa♥

Kommentarer
Postat av: Johanna:)

Sv;Haha vet bilden e ju as snygg ;)<3

Juste kan du kanske skicka bilden på mig o kanske några bilder från idag?

Bilderna vart jätte bra <3;)

2011-12-21 @ 21:49:53
URL: http://laughtolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0